id=khairul4189">

Thursday, February 10, 2011

Joey dan wati

Penyanyi dan pelakon Joey, mengakui mempunyai hubungan sulit dengan Norwatie Sadali atau Watie Elite. Perkara ini telah dimaklumkan oleh isteri Joey, Noraini Mohamad Nasir, kepada pihak Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, semalam selepas menjawab soalan peguam syarienya, Amli Embong. Noraini berkata, pada penghujung Mei 2010, Joey telah mengakui akan hal itu kepadanya dan keluar dari rumah mereka sebelum pulang semula pada 4 Jun 2010.

Pada 4 Jun 2010, Joey telah menghubunginya dan mahu berjumpa untuk berbincang. Ketika itu, dia telah ditemani seorang rakan yang dikenali sebagai Ah Chong. Sewaktu perbincangan itu diadakan di luar rumah, Joey telah melafazkan talak.


"Bagaimanapun saya tidak mendengarnya kerana ketika itu saya telah pun lari masuk ke rumah. Ah Chong kemudian menghubungi saya memberitahu bahawa Joey telah melafazkan talak terhadap saya. Tapi, bila saya cuba hubungi Joey untuk mendapatkan penjelasan, dia gagal dihubungi," katanya.


Begitupun pada 8 Jun 2010, Joey kembali kerana mahu rujuk semula. Namun, tiada saksi yang melihat kejadian tersebut. Noraini sebelum ini, menfailkan pengesahan lafaz cerai yang didakwa ada dilafazkan Joey pada 4 Jun 2010 mengikuti Seksyen 57 Enakmen Undang-Undang Islam Selangor 2003. -Murai

No comments:

Post a Comment