id=khairul4189">

Tuesday, February 15, 2011

Gaya pasangan romantis Hollywood


SELALUNYA Will Smith akan hadir berdua bersama isterinya, Jada Pinkett (kiri) tetapi tahun ini mereka hadir bersama anak perempuan mereka, Willow.


MEMANG tidak dinafikan, setiap kali berlangsungnya majlis anugerah berprestij di Hollywood, ia merupakan sebuah keraian yang akan mengumpulkan semua karyawan mereka.
Tidak kira sama ada majlis itu meraikan karyawan filem, muzik mahupun televisyen, kelibat artis Hollywood pasti akan kelihatan di setiap majlis tersebut.Setiap seorang daripada mereka akan hadir memberikan sokongan sekali gus membuktikan mereka tidak bersikap prejudis dalam memperjuangkan bidang hiburan yang diceburi.Begitu juga dengan Anugerah Grammy Ke-53 yang baru sahaja berlangsung di Los Angeles, Amerika Syarikat, malam Ahad lalu (Isnin, waktu Malaysia).
Seperti biasa, karyawan seni Hollywood dari pelbagai lapangan seni telah membanjiri Staples Centre di mana tempatnya majlis pengiktirafan muzik tertinggi Hollywood itu berlangsung.Semuanya hadir pasang badan dengan busana yang menawan dan menarik perhatian setiap mata yang memandang.Untuk itu, Hits menampilkan gaya beberapa pasangan romantis Hollywood yang hadir memeriahkan acara karpet merah Grammy.

Sumber Utusan

No comments:

Post a Comment